none 6945.28.78.73none info[at]netcreation[dot]gr

Ηλεκτρονικό κατάστημα, ποια διαφήμιση συμφέρει και είναι αποδοτική;

Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που κρίνουν την πορεία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι οι επιλογές που γίνονται στην προώθησή του. Ποια πλατφόρμα όμως είναι αποδοτική ώστε να φέρει τον απαιτούμενο όγκο μετατροπών - πωλήσεων στην προσπάθεια να αυξηθούν τα κέρδη που πιθανών υπάρχουν ή δεν υπάρχουν.

eshop ads

Αυτό που πρέπει να κατανοήσουμε όλοι μας πριν απαντήσουμε σε αυτό το σημαντικό ερώτημα, είναι τι στόχους έχουμε θέσει και τι προϋπολογισμό διαθέτουμε. Η διαφήμιση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι μια επένδυση που περιμένουμε να μας αποφέρει καρπούς. Το ROI (Return on Investment) είναι το στοιχείο που πρέπει να μας απασχολήσει και αφορά το ποσό που επιστρέφει κάθε 1€ που επενδύουμε στη διαφήμιση. Αυτό το ποσό είναι ικανοποιητικό ώστε να καλύψει την επένδυσή μας σε βάθος χρόνου και φυσικά να αποφέρει το επιθυμητό κέρδος; Οι πλατφόρμες που μπορούμε να απευθυνθούμε ώστε να το επιτύχουμε αυτό είναι πολλές και με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Αναφέρουμε ενδεικτικά τις δημοφιλέστερες όπως Skroutz, BestPrice, Google Ads, Facebook, Instagram. Κάθε μια από αυτές έχει θετικά και αρνητικά στοιχεία και εξαρτάται πάντα από το τι ακριβώς πουλάμε και που απευθύνεται το προϊόν μας.

Για να είμαστε πιο ακριβείς ας τα δούμε αναλυτικά:

Οι μηχανές αναζήτησης όπως το Skroutz και το BestPrice είναι στοχευμένες με πολύ καλή αναλογία μετατροπών ανά κλικ και με χαμήλό κόστος κλικ σε σχέση με το Google Ads για παράδειγμα. Δηλαδή ένα κλικ κοστίζει 0,04€ περίπου στο BestPrice και 0,07€ - 0,08€ στο Skroutz και οι μετατροπές είναι σε υψηλά σχετικά ποσοστά. Αρνητικά τους είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχουν όλα τα είδη προϊόντων, κάτι που όμως μέρα με τη μέρα βελτιώνεται, ενώ οι προϋποθέσεις και οι απαιτήσεις που θέτουν στην εισαγωγή των καταστημάτων στις μηχανές τους είναι αρκετές, χωρίς ωστόσο να είναι παράλογές.

Αντίθετα το Google Ads έχει αρκετά υψηλότερο κόστος ανά κλικ που μπορεί να κυμανθεί από 0,14€ μέχρι και 0,30€ και σε κάποιες περιπτώσεις και πολύ περισσότερο ανάλογα με το είδος του προϊόντος. Μπορεί όμως να καλύψει κάθε προϊόν, πράγμα που δεν συμβαίνει στις προαναφερόμενες μηχανές αναζήτησης, ενώ οι μετατροπές του αν η διαφήμιση δεν είναι συγκεκριμένη και στοχευμένη, είναι πάρα πολύ χαμηλές και γι΄αυτό στις περισσότερες περιπτώσεις κρίνεται ασύμφορη. Εξαρτάται δε κατά πολύ μεγάλο βαθμό από το πωλούμενο είδος και το ποσοστό κερδοφορίας του.

Το Facebook, τώρα και το Instagram, οι δύο δημοφιλέστερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, έχουν σχετικά χαμηλό κόστος ανά κλικ αντίστοιχο με των Skroutz, BestPrice, πράγμα που τις καθιστά ελκυστικές για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά έχουν χαμηλό ποσοστό μετατροπών το οποίο μπορεί να γίνει ακόμα χαμηλότερο αν η διαφήμιση δεν είναι προσεκτικά στημένη και σχολαστικά στοχευμένη. Ένα ακόμα αρνητικό στοιχείο τους είναι η περιορισμένη χρήση από χρήστες ίσως μεγαλύτερης ηλικίας τους οποίους πιθανών μπορεί να απευθύνεται το προϊόν μας, καθώς επίσης και το γεγονός ότι η προβολή στα δύο αυτά μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει πολλούς περιορισμούς στον τρόπο εμφάνισης των διαφημίσεων, που σε πολλές περιπτώσεις απορίπτονται.

Πιστεύουμε πως σας δώσαμε μια σαφή εικόνα του τι πρέπει να προσέξετε και που να εστιάσετε στην προβολή της επιχείρησής σας στο διαδίκυο. Σε κάθε περίπτωση όμως καλό θα είναι να απευθυνθείτε σε ανθρώπους που γνωρίζουν και μπορούν να σας κατευθύνουν ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει

Πείτε αντίο στο login. Έρχεται η ταυτοποίηση μέσω καρδιακών παλμών!

Τρομακτικό και συγχρόνως αληθινό. Αν μέχρι τώρα σας τρόμαζε η τεχνολογία ταυτοποίησης μέσω δακτυλικών αποτυπωμάτων και σάρωση της ίριδας του ματιού, ετοιμαστείτε για το έπόμενο βήμα.

Περισσότερα...

Πως θα περιηγηθείτε "ανώνυμα" στο διαδίκτυο

Θέλετε να "κατεβάσετε" ταινίες αλλά φοβάστε για τα "ψηφιακά ίχνη" που θα αφήσετε;

Περισσότερα...

Κι όμως το facebook παρακολουθεί και την offline ζωή μας!

Μια έκθεση που δημοσιεύθηκε πρόσφατα από το ProPublica, δείχνει πως το γνωστό σε όλους κοινωνικό δίκτυο, προσπαθεί να συλλέξει πληροφορίες σχετικά με τις offline δραστηριότητές μας!

Περισσότερα...

Βελτιώστε την αναζήτηση που κάνετε στο Google [tips]

Όταν κάνουμε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο υπάρχουν μερικά μικρά τεχνάσματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πετυχαίνοντας καλύτερα και πιο ουσιαστικά αποτελέσματα.

Περισσότερα...

Ενισχύεται η προστασία των καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές

Αύριο Τρίτη 14-11-17 θα τεθέι σε ψηφοφορία ο νέος κανονισμός ενίσχυσης της προστασίας των καταναλωτών από τις απάτες και την ταχύτερη ανίχνευση των εμπόρων που εφαρμόζουν αθέμιτες πρακτικές.

Περισσότερα...

Κατασκευή eshop 10 δωρεάν εργαλεία το 2019 για να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας.

Αν ψάχνετε τρόπους για να βελτιώσετε την παρουσία του eshop ή της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης, σας προτείνουμε τα ακόλουθα 10 δωρεάν εργαλεία που θα σας βοηθήσουν.

Περισσότερα...

Φώτα που αντλούν ενέργεια από την κίνηση των πεζών! [video]

Πριν λίγες μέρες γράψαμε για την Χαλκίδα που είναι η πρώτη πόλη της Ελλάδας που θα χρησιμοποιήσει πιλοτικά συστήματα «έξυπνης» στάθμευσης και «έξυπνου» φωτισμού.

Περισσότερα...

Ηλεκτρονικό Κατάστημα, Τι πρέπει να γνωρίζω και τι να προσέξω πριν ξεκινήσω

Η εποχή που περιμέναμε τον πελάτη με ανυπομονησία να ανοίξει την πόρτα του καταστήματός μας, έχει περάσει. Οι παραδοσιακοί τρόποι πώλησης των προϊόντων και υπηρεσιών έχουν φύγει ανεπιστρεπτί.

Περισσότερα...

Στις υπηρεσίες σας

Όλη η σύγχρονη γνώση & τεχνολογία!

tools small

Απόψεις

none

Η ευφυϊα στους ανθρώπους είναι όπως ο σπινθήρας στις πέτρες. Η παραμικρή πρόσκρουση την φανερώνει. (ΣΑΙΞΠΗΡ)

none

Ενώ τα περισσότερα παιδιά είναι έξυπνα, οι περισσότεροι ενήλικες είναι κουτοί. Άρα θα πρέπει να φταίει η εκπαίδευση. (ΔΟΥΜΑΣ Α.)

Επικοινωνία